Tarragona!! - Reisverslag uit Salou, Spanje van Ashley Boerakker - WaarBenJij.nu Tarragona!! - Reisverslag uit Salou, Spanje van Ashley Boerakker - WaarBenJij.nu

Tarragona!!

Door: Ashley

Blijf op de hoogte en volg Ashley

01 Juni 2009 | Spanje, Salou

He iedereen!!

hier even weer een berichtje uit Salou!
nja vandaag eigelijk vanuit Tarragona!
vanochtend ben ik eerst na de bank geweest.. omdat ik me pasje op moesten halen voor me nieuwe bankrekening!!
maar die was er dus nog niet!
dus toen was ik van plan om na het strand te gaan..
tot anja ( collega) belde en vroeg of ik mee na tarragona gingen waar zij woont!
dus ik in de bus richting tarragona!.
ik wist begod niet waar ik uitmoest stappen dus wachten maar tot het einde! ook zat ik in de bus.. en opeens zei een meisjes tgen mij./.. Hee jij bent toch ashley.. ik dacht huh:O maar ze had me waarbijjij.nu gezien! heel leuk!
en is zat goed! midden in tarragona!
wat een mooie stad!!
anja stond al op me te wachten!
eerst zijn we even met haar auto rondje wezen rijden, en heeft ze me leuke dingen laten zien!
daarna na het strand!!! echt een super mooi stand! ook vandaag heb ik voor het eerst in de zee gezwommen! echt heel koud!!!! HAHAHAH
rond 5 uur gingen we richten haar flat! even andere kleren aan gedaan! en toen ging ze me de stad laten zien!
mensen geloof mij! I LOVE TARRAGONA!!
hahah ik heb wel 10000 dingen gezien die ik wou gaan kopen!! echt super
leuke winkels! dus mama bereid je maar vast voor ! een neem die miljoenen maar meer!! hahahaha vidn echt een super leuke mooie stad! en er is zoveel te doen! en toch lekekr rustig om te winkleen
we zijn even wat gaan eten bij een klein cafetjee!
en toen weer de bus zoeken! ik had gelukkig de goede bus gevonden..
maar die vertok pas 1 uur later.. door weet ik veel wat.. mijn spaans niet niet so erg goed he! ook in de bus zat weer dat meisjes! dus hebben we even zitten kletsen!
terug op de camping dan maar weer! haha heb er genoten van me vrije dag... en morgen heb ik er nog 1 dus komt wel goed! mss ga ik in de middag weer terug na anja maar dat weet ik nog niet zeker!!
nou mensen voor paar foto's moeten jullie maar weer op me:

ik schrijf snel weer iets!
ene tante thea! tot zondag!
en mama tot dinsdag!!

ik hou van jullie!
mis juliee!!

XXASH!!

• 01 Juni 2009 - 20:08

Michh:

heeee meidd

nouu je hebt een leuke dag gehad vandaag?
    maar voor de rest ook wel leuk?

mis you

xx kusje michelle

• 01 Juni 2009 - 20:25

Mama:

He lieve schat wat fijn dat je zo'n leuke vrije dag hebt gehad.
    Zo zie je maar waar de site waarbenjijnu niet goed voor is je wordt al herkend hahaahah.
    En jazeker dinsdag zijn we er papa en ik verheugen ons erop om je weer te zien, het winkelen in taragona vind papa minder maar ik 3 x zo leuk dat weet je we gaan er zeker even naartoe.
    Dus meid nog een weekje het schiet al op. Geniet morgen maar van je vrij dag en tot heel snel.
    Super dikke kus van papa en mij natuurlijk.XXXXX

• 26 Juni 2009 - 21:38

Wendy:

he lieverd hoe is het?
    Nog 4 weekjes en dan zijn we er!!!!

XXX