Dagje Vrij! - Reisverslag uit Salou, Spanje van Ashley Boerakker - WaarBenJij.nu Dagje Vrij! - Reisverslag uit Salou, Spanje van Ashley Boerakker - WaarBenJij.nu

Dagje Vrij!

Door: Ashley

Blijf op de hoogte en volg Ashley

02 Mei 2009 | Spanje, Salou

hee iedereen!

lekker hoor een dagje vrij! lekker na het stand geweest.. niet te lang ( hahaha anders ben ik een kreeft) hahahahah!
en net even me nieuwe rooster opgehaald..( ben niet vrij met selma dus dat wel erg jammer) maar hier komt die!

zondag 3 mei: van 4 tot 12 uur savonds.. er kloten omdat ik dan allen na huis moet lopen maar ik zoek wel een auto hahaha!
maandag& Dinsdag vrij

woensdag 6 mei: van 10 tot 6
donderdag 7 mei van 10 tot 6 maar dsn op de receptie van de bungalows!
vrijdag 8 mei van: 8 tot 4!! ook bij de bungalows
zaterdag 9 mei : van 10 tot 6
en op moederdag 10 mei! van 10 tot 6! maar ik vergeet jou niet hoor mama!hahha

dus als ik hier mee klaar ben heb ik al weer 77 uur erop zitten van de 900 dus dat duurt nog wel even!

en wendy als je dit leest laat nog even weten waneer jullie op vakantie wouden kan ik michien nog kijken hier!

xx Ashley
Lovee!(L)

  • 02 Mei 2009 - 18:01

    Mama:

    He schatje

    Wel lekker een paar vrijedagen en daarna weer werken.
    De kop is er af dus je kunt al uren gaan aftellen ook fijn.
    Hopelijk op mooi weer kun je lekker naar het strand, wel goed smeren...
    Spreek je snel
    dikke kus Papa en Mama

  • 02 Mei 2009 - 18:07

    Sanne:

    Hee Ash,

    Hoe gaat het met je? Heb je het naar je zin in Salou? Ziet er mooi en lekker warm uit daar! Geniet ervan! Kus x Sanne

  • 02 Mei 2009 - 18:57

    Lieke:

    Heee poepieee..

    Hoe is het daar? beetje gewent al? Of is het niet uit te houden zonder mij(A):P haha
    Mis je wel hoor mis je met uitgaan kom je nergens meer tegen:(
    Hoe is het verder daar lekker mooi weer al?
    Fijn weekend nog lieverd en spreek je snel goed?:D

    LOVEEEEEEEEEE(L)

  • 04 Mei 2009 - 19:42

    Erna En Willie:

    he lekker ding, nou nou, je begin daar was net zoals het vertrek hier. haha! Goed te horen dat je het wel naar je zin hebt daar. Leuk die foto,s, veel herkennen we nog. fijn te horen dat je een leuke kamergenoot hebt. Heb je plek genoeg voor de heeeeele femmely? Weet je Ashley, jou vergeetmenietjes, de hele pot staat vol met kleine stekjes, nog even en ze kunnen naar buiten. Nu weet je zeker dat we veel aan je zullen denken. dikke kus en een knuffel van ons!!

  • 06 Mei 2009 - 11:50

    Wout Wittenaar:

    Veel (werk)plezier daar en leuk om te lezen hoe het met je gaat. groetjes van de opleiding toerisme!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Salou

Stage Salou

Recente Reisverslagen:

27 Juni 2009

VER WEG

01 Juni 2009

Tarragona!!

16 Mei 2009

Capsalou!

14 Mei 2009

Salou!

02 Mei 2009

Dagje Vrij!
Ashley

Actief sinds 08 Juni 2008
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 16423

Voorgaande reizen:

25 April 2009 - 06 Oktober 2009

Stage Salou

13 Juni 2009 - 07 Augustus 2009

Mijn eerste reis

13 Februari 2009 - 01 Maart 2009

Oostenrijk

Landen bezocht: