Eindelijk! - Reisverslag uit Salou, Spanje van Ashley Boerakker - WaarBenJij.nu Eindelijk! - Reisverslag uit Salou, Spanje van Ashley Boerakker - WaarBenJij.nu

Eindelijk!

Door: Ashley

Blijf op de hoogte en volg Ashley

26 April 2009 | Spanje, Salou

Nou nou!
eindelijk aangekomen! wat een reis
donderdag snel na het vliegveld in brussel! en wat denk je?
vlucht gemist! net 5 minuten BAH!
Maar gelukkig kon ik dan zarterdag eindelijk gaan!
koffers ghoed inpakken! altijd te veel meenemen,
in het vliegtuig had ik heerlijk 3 stoelen voor me self!
dus aangekomen in Reus!
ik wachten tot iemand me ophalen, die ik helemaal niet kennde dus dat was even vervelend!
maar hij kwam me ophalen en een super luxe mooie auto(A)
hahahah!
eenmaal aangekomen rond je om de camping gemaakt en beetje uitleg van dingen..
toen na me kamer me kamergenooit ontmoeten! Selma super tof meisjes
savonds zijn we voeltbaal wezen kijken met een belg en een franse jongen!
was echt gezellig!
maar was wel super moe maar gin g toch opas om half 3 slapen ofoz!
dikke omweer!( hahah aniks voor mij )
en had het super koud! ookals 3 denken!
sochten opgestaan en lekker gegeten/!
dfadelijk gaan we even na salou!

ik heb ook nog een nieuw nummer! 0034692944949

het is trouwens echt mooi weer! vanacht erge regen gehad! maar nu ziet het er nog goed uit!
ik mis jullie wel!
zie er na uit om mensen te gaan zien hier! en even laten zien hoe en wat !

xx Ashley
Love you all!

  • 26 April 2009 - 10:50

    Mama:

    He schat eindelijk na een goede generale repetetie toch goed gekomen...
    Ik hoop maar eindelijk weet ik gewoon dat je een super leuke tijd krijgt en veel plezier maakt en geniet.
    Hou ons in ieder geval wel op de hoogte ik en papa wachten je berichtjes af.
    Super dikke kus van Ons

  • 26 April 2009 - 12:09

    Antoinet:

    Hey Ashley
    Heel veel plezier de komende tijd. De camping zit er mooi uit...
    Geniet er maar lekker van..
    Groetjes Antoinet

  • 26 April 2009 - 13:44

    Lieke:

    heel veel plezier meid!

  • 26 April 2009 - 14:02

    Thea:

    hey meid.
    heel veel plezier daar.
    ik zal het volgen.
    groetjes thea en rob.

  • 26 April 2009 - 15:22

    Thea:

    oke blij dat alles is goed is gegaan tot juni zie je dan thea en peter

  • 26 April 2009 - 16:21

    Wilma:

    Hey Ashley....nou dat was me het reisje wel hè maar wij wensen je heel veel plezier en kijk uit voor die mooie spaanse jongens...
    liefs van Jan en Wilma

  • 26 April 2009 - 16:55

    Trudy:

    heel veel plezier in spanje we gaan je volgen

  • 26 April 2009 - 19:29

    Willie/Erna:

    Wij zijn blij dat je goed bent aangekomen
    geniet maar lekker en voor je het weet zit je weer in de auto naar huis dat weet je nu wel denk ik

    groetjes Willie/Erna

  • 27 April 2009 - 06:25

    Wim En Ingrid:

    Hoi meisje, fijn dat je veilig daar bent. Geniet maar van alle indrukken die op je afkomen.
    Dikke kus uit Druten.

  • 27 April 2009 - 10:04

    Wendy En Thijme:

    He lieverd.
    eindelijk daar. Geniet ervan en heel veel plezier. misschien tot juli!

  • 27 April 2009 - 17:48

    Tante Thea:

    oke fijn dat het daar goed gaat heel veel groetjes ut het zonnige druen thea en peter

  • 02 Mei 2009 - 12:16

    Ashey:

    tot over4 weken gr thea peter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Salou

Stage Salou

Recente Reisverslagen:

27 Juni 2009

VER WEG

01 Juni 2009

Tarragona!!

16 Mei 2009

Capsalou!

14 Mei 2009

Salou!

02 Mei 2009

Dagje Vrij!
Ashley

Actief sinds 08 Juni 2008
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 16413

Voorgaande reizen:

25 April 2009 - 06 Oktober 2009

Stage Salou

13 Juni 2009 - 07 Augustus 2009

Mijn eerste reis

13 Februari 2009 - 01 Maart 2009

Oostenrijk

Landen bezocht: