Wat een werkdag!! - Reisverslag uit Salou, Spanje van Ashley Boerakker - WaarBenJij.nu Wat een werkdag!! - Reisverslag uit Salou, Spanje van Ashley Boerakker - WaarBenJij.nu

Wat een werkdag!!

Door: Ashley

Blijf op de hoogte en volg Ashley

28 April 2009 | Spanje, Salou

Hee Iedereen

nou vandaag was weer een dagje..
Jezus! werd ons verteld dat we woensdag moesten beginnn!
dus ik en selma bikinni aan en op weg na het strand! tot we even snel lang de receptie gingen om wat te vragen!
en je raad het nooit ik moest wel werkn van 10 tot 6 eiegelijk!
maar nu heb ik van 1 tot 6 gedaan! wat een dag.. eerst beetje uileg in het nederlands en toen werd ik daar achtergelaten met 2 spaanse en snapte er helemaal nisk van!
moets het programma leren kennen! zelfs dat is in het spaaans!! hahah mja dat was wel te verwachten..
de laaste 2 uur gingen echt sloom.. ik had niks meer te doen en was maar een beetje na de computer aan het staren! phoeh echt een kut dag..

gelukkig zit ik nu weer hier samen met selma... die trouwens ook moest werken maar nog geen contract dus dat word pas maandandag!~

het weer is goed! lekker met veel wind! maar ik zit toch binnen dus heb ik niet zo veel aan hahah!
nnou ik ga weer stoppen! en wacht op jullie leuke kaartjes!! (tip)

Spreek jullie snel weer!

xxLovee u all

  • 28 April 2009 - 18:46

    Wendy:

    He Meis,

    Heb jij weer! Niet kunnen genieten van het weer vandaag. Balen dat alles in het spaans is Mja, Kun je je spaans een beetje opkrikken.
    Kaartjes komen eraan. Thijme heeft al een leuke voor je uitgezocht.
    Blijven je volgen!
    X Van ons

  • 28 April 2009 - 20:28

    Mama:

    He liever je moet in je werkkleding naar de receptie niet met de bikini.hahaha
    Hoop dat het morgen beter is voor je.
    Ik spreek je morgen weer.

    Dikke kus
    Papa en Mama

  • 01 Mei 2009 - 20:13

    Sigrid:

    hé ash!
    dus je eerste dagje heb je achter de rug.
    wel naar je zin?
    bedankt nog voor je kaartje, ik vond het echt super leuk & lief van je!
    maar ik miste je welop me verjaardag hihi

    wil je de nieuwe jel snel doorgeven aan me.
    zoals die van oosterijk!
    haha 1,2,3 bobo!!!!!
    haha

    hoop snel te weten wanneer ik niet hoef te werken.
    zodat ik kan gaan afspreken wanneer ik langs kan gaan komen!

    doe je voorzichtig?
    veeel liefs je vriendinnetje! (L)

    & de groetjes van lot!!

  • 02 Mei 2009 - 12:08

    Ashley:

    he mysje nog4 weken dan zyn wy daar ha ha groetjes thea peter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Salou

Stage Salou

Recente Reisverslagen:

27 Juni 2009

VER WEG

01 Juni 2009

Tarragona!!

16 Mei 2009

Capsalou!

14 Mei 2009

Salou!

02 Mei 2009

Dagje Vrij!
Ashley

Actief sinds 08 Juni 2008
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 16416

Voorgaande reizen:

25 April 2009 - 06 Oktober 2009

Stage Salou

13 Juni 2009 - 07 Augustus 2009

Mijn eerste reis

13 Februari 2009 - 01 Maart 2009

Oostenrijk

Landen bezocht: