Salou! - Reisverslag uit Salou, Spanje van Ashley Boerakker - WaarBenJij.nu Salou! - Reisverslag uit Salou, Spanje van Ashley Boerakker - WaarBenJij.nu

Salou!

Door: Ashley

Blijf op de hoogte en volg Ashley

14 Mei 2009 | Spanje, Salou

hee Liefe mensen!!

weer even een klein berichten want veel tijd heb ik niet! deze week was een zwaare week.. heb vaak op ryainaire gekeken voor een terug vlucht! weer veel te veeel gebeurt om het leuk te noemen!
maar woensdag was het zo ver. we gingen verhuizen! heel leuk allemaal maar met die verhuizen en geen geld komt het niet zo ver.. eerst maar een spaanse rekeningn gaan opnenen! nou dat word nog een wat omdat selma en ik nooit teglijk vrij zijn! en wil ook echt niet allen gaan!
maar hou goed me uren in de gaten en dat ik weet hoe en wat!
me rooster is niet echt leuk!
ik moet van 9 tot 14 op de receptie en van half 4 tot half 7 in het animatie team! wat een hell! ik vind alles leuk.. behalven ziteen wachten op kinderen die niet komen! want natuurlijk zit iedereen op school! en de bejaarde komen niet na de miniclub om lekker mee te knutslen! dus eigelijk doe ik de hele focking dag niks! en daar worden we super chagerijnig van! vandaag ook! we dnekn even om kleren te wassen! we hadden een boekje voor 10 euro gekocht om te wassen( 40x ) nou wat bleek.. was voor de werkkleren.. dus de rest kunnen we gewoon betalen! sommige dingen zijn slecht geregeld! maar met selma samen is het super leuk! lekker elke avodn na salou! heerlijk.. voor de rest moet ik zondag de heledag bij het animatie team.. maar ik heb er echt totaal geen zin meer in.. kut week.. alles gaat hier doorelkaar heen.. niemand weet van niks!
maar er zijn ook dingen waar ik echt op zit te wachten! heb al een kalender waar ik elke dag op af streep als de dag om is!
mama en papa komen 9 juni! SUPER ZIN IN!!!
tante thea&ome peter komen de 7de ook echt super leuk! kan ik teminste op me vrijedag wat leuks gaan doen!! hahaha
nou ik ga maar weer stoppen met schrijven! anders word het zon lang zeur verhaal! ik heb nog steeds geen foto's omdat ik het steeds vergeet! hahahah dat ben ik!

nou ik ga maar even bij de miniclub zitten niksen! altijd leuk!!

ik hou super veel van jullie!
en mis jullie echt erg:(
Kan niet wachten tot ik na huis kan!!!


tot snel!! xx ASH(L)

  • 14 Mei 2009 - 13:04

    Jeppe Janssen:

    Lekker rustig aan! Dat is iig beter als je helemaal kapot moeten werken in die zon! :P Volhouden Ashh, komt goed! ;)

    De 24e ga ik ook richting Spanje, wie weet zie ik je nog!

    Kusjes

  • 14 Mei 2009 - 13:30

    Papa:

    Het is zo 9 juni en dan kom ik vervelen Hahahaha

  • 14 Mei 2009 - 14:07

    Mama:

    He lieverd ja het was een ruige week deze week, maar nu samen op de camping in een veel betere ruimte.
    En ja wij komen maar misschien heb je tegen die tijd wel waneer gaan jullie weer hahahah.
    Als wij weer weg zijn komen de volgende alweer waar je je op kunt verheugen of niet!!!!
    En als straks het seizoen begint denk je ik wilde dat het even rustig was.
    Meid hou vol want ik weet dat je het kunt

    Dikke kus Papa en Mama

  • 15 Mei 2009 - 10:02

    Jolanda:

    Hoi AShley,

    Kom op meid laat de moed niet zakken! Ik weet dat je het in je hebt om je stage tot een goed einde te brengen.
    Probeer maar zo te denken dat een kutweek ook voorbij gaat.
    En dat er na zo'n kutweek ook weer een leuke tijd komt.
    Je zit iniedergeval op een mooie plaats en dat heb je al mooi voor jezelf gewonnen.
    Nu nog even wachten voordat de drukten begint en dan zal je zien dat de dagen straks voorbij vliegen.
    En je hebt mooie vooruitzichten dus probeer je daar nu aan vast te houden.
    Gelukkig heb je Selma en kan je steun bij haar vinden. Al is het maar voor een luisterend oor.
    Meid het komt allemaal weer goed alleen hoord een kutweek helaas ook bij het leven.
    Denk maar zo meis, er zijn erge dingen in het leven en zolang je iedereen die jou dierbaar is om je heen hebt,slepen ze jou er echt wel doorheen.
    Veel sterkte en geef de moed echt niet op!

    Lieve groetjes van Jolanda.

  • 16 Mei 2009 - 09:57

    Patrick (bakker):

    Fijn dat je vader jou komt vervelen hebben wij even geen last van hem. (ha ha)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Salou

Stage Salou

Recente Reisverslagen:

27 Juni 2009

VER WEG

01 Juni 2009

Tarragona!!

16 Mei 2009

Capsalou!

14 Mei 2009

Salou!

02 Mei 2009

Dagje Vrij!
Ashley

Actief sinds 08 Juni 2008
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 16418

Voorgaande reizen:

25 April 2009 - 06 Oktober 2009

Stage Salou

13 Juni 2009 - 07 Augustus 2009

Mijn eerste reis

13 Februari 2009 - 01 Maart 2009

Oostenrijk

Landen bezocht: